duminică, 2 noiembrie 2014

Cum nu am votat astăzi?

Astăzi, la sfârșitul Sfintei Liturghii, părintele nostru paroh - un om cu inimă bună, smerit, cult - ne-a îndemnat să votăm. Dar nu oricum: întrebându-ne, mai întâi, conștiința: cu cine anume să votăm? Mi-am întrebat, așadar, conștiința: cu cine? Iar conștiința... nu mi-a spus nimic. Așa că m-am întors degrabă acasă. Nu toți au șansa lui Socrate: să ai un soi de supraconștiință (el o numea „daimon”) care să te învețe ce nu e bine să faci. Eu mă mulțumesc doar cu o conștiință... tăcută.

Un comentariu:

  1. Pacat ca nu prea sunt preoti si clerici care sa nu indemne lumea sa se duca la vot. A fi preot si a indemna lumea la vot inseamna ca nu prea ai inteles cum trebuie crestinismul. Iar a mai indemna lumea din Romania dupa 25 de ani de jaf si anticrestinism e ilogic pentru un om intelept. Din pacate si clericii intelepti s-au imputinat fff mult.

    RăspundețiȘtergere