duminică, 19 ianuarie 2014

Petronela Paduraru: „Ca cine te-a chemat pe tine intru ajutor si nu l-ai auzit?”

Ma numesc Petronela Paduraru, sunt din Bacau , am 27 de ani , si spre marea noastra bucurie Sfantul Nectarie a aparut in viata noastra atunci cand aveam mare nevoie, desi noi pacatosii nu stiam despre acest mare sfant. In anul 2012, in luna ianuarie am aflat cu mare bucurie ca ceea ce asteptam sa ni se intample a avut loc... Eram insarcinata. lucru mult dorit de mine si de sotul meu, mai ales ca, in 2010, am mai avut o sarcina care s-a oprit in evolutie la 12 saptamani, ceea ce ne-a demoralizat destul de mult, iar eu ramasesem chiar cu teama ca nu voi mai avea copiii, mai ales stiind ca am si o problema medicala (uter retrovers). Stiind trauma prin care am trecut, doamna doctor mi-a dat din prima un tratament si mi-a spus sa stau cat mai mult cuminte, urmand ca dupa 2 saptamani sa ne vedem la spital sa mi spuna daca mai continuam tratamentul. Cand a venit ziua controlului, la ecografia pe care mi-a facut-o mi-a spus ca nu stie ce s-a intamplat, dar nu se mai aud bataile inimii copilului, si ca si aceasta sarcina s-a oprit din evolutie, mi-a spus ceva, ca ma va trimite la Bucuresti pentru niste investigatii si ca ma asteapta maine (vineri) la spital pentru a ma chiureta. Nu stiu cand am iesit din cabinet, cand i-am spus sotului meu ce mi-a spus sau cand am ajuns in masina, cert este ca imi amintesc ca stateam amandoi in fata spitalului in masina si plangeam. I-am trimis mamei mele mesaj si i-am spus ce s-a intamplat si aceasta a decis sa vina la mine ca sa ma sustina. Nu stiam atunci ce bine im va prinde acest lucru, ba eram oarecum suparata ca o sa vina si o sa planga si ca si asa sufar eu si nu vreau sa o vad si pe ea ca sufera. Vazand ca nu o scoate la capat cu mine, m-a lasat sa stau singura in camera si ea a inceput sa citeasca din niste ziare pe care le aveam prin casa. Acolo a descoperit despre minunile sfantului Nectarie, si mai ales despre minunea pe care a facut-o cu doamna preoteasa cu sarcina extrauterina. Si mi-a spus ca ar vrea sa mearga pana la o biserica sa cumpere acatistul. Atunci mi-am adus aminte ca eu am in casa acest acatist, pe care il luasem cu ceva timp inainte pentru o prietena insarcinata, la sfatul unui calugar, dar nu i-l dadusem pentru ca aceasta il avea deja. A doua zi am plecat la spital, cu ochii neuscati de plans toata noaptea si cu inima stransa pentru ca iara va trebui sa trec, pentru a doua oara, prin aceasta „operatie”. Cand am ajuns la spital, doctorita mi-a facut ecografie iarasi si mi-a spus ca inima copului BATE, ca este dezvoltat normal si ca este totul bine. Nu pot spune ce am simtit. Mi-am facut cruce si am pupat cruciulita cu Maica Domnului de la gat, si am simtit ca zbor. Si doamna doctor si asistenta si-au facut cruce. Ajunsa acasa i-am spus mamei ca totul e bine, iar ea mi-a spus ca in tot timpul cat am fost plecata ea a aprins candela si s-a rugat Sfantului Nectarie pentru o minune si ca doctorita sa-mi faca o alta ecografie si copilul sa fie in viata. Abia atunci mi-a aratat ce gasise in ziare si ce minuni a mai savarsit sfantul si mi-am dat seama ca si aceasta este tot minunea sa, desi eu nu merit,„ pacatoasa. Sarcina a decurs foarte bine, nu mi-a fost rau nici macar o data, nu am avut probleme si mi s-a parut o sarcina foarte usoara. Pe data de 20 septembrie 2012, tot cu ajutorul sfantului am nascut un baietel de 3400 g si 53 cm, prin cezariana, caruia i-am pus numele David Nectarie. Si de aceasta data, prin marea sa bunatate, acesta a vegheat asupra noastra si a facut astfel incat contractiile sa inceapa exact in dimineata de joi in care doctorita avea programat sa plece in cursul serii la cursuri, in Iasi, si sa vina abia dupa 2 zile, iar eu eram programata duminica sa merg la spital sa vedem cand voi naste (ce m-as fi facut daca ea era plecata si ma apucau contractiile a doua zi?). Copilul avea cordonul ombilical rasucit de doua ori dat in jurul gatului, si lichidul amniotic verde, ceea ce insemna ca trebuie sa facem niste analize si era posibilitatea sa trebuiasca sa faca injectii cu antibiotic si sa stam mai multe zile in spital. Dar, veghind sfantul asupra pruncului nostru, a facut ca acesta sa nu necesite acest tratament, iar pe mine m-a ajutat sa-mi revin foarte repede dupa operatie, iar luni dimineata deja eramm acasa. Ii multumim Sfantului Nectarie ca ne-a ajutat si ne ajuta si ca vegheaza asupra copilului nostru, care acum are 1 an si 3 luni - si care o singura data a facut temperatura, aproape de varsta de 1 an - ca il mentine sanatos si ca ne-a luminat vietile. Oricat as fi incercat, nu pot descrie in cuvinte ajutorul pe care ni l-a dat, si-mi cer iertare ca mi-a trebuit atata timp sa scriu cum s-a milostivit cu noi. Im cer iertare si celor care vor binevoi sa citeasca aceste randuri, pentru ca nu am stiut sa scriu frumos,clar, si fara de greseala, asa cum ar merita descrise minunile sfantului. Insa, mi-am dorit sa nu-l supar cu aceasta tacere a mea; chiar daca verbal am spus oamenilor, aveam pe constiinta ca nu am facut destul. Maica Domnului, Domnul Iisus Hristos, Sfantul Nectarie, Sfantul Stelian, Sfanta Parascheva, Sfanta Xenia, Sfantul Andrei, Sfantul Petru, toti sfintii lui Dumnezeu sa fie cu noi, cu toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu