joi, 3 ianuarie 2013

Sfantul Nectarie ajuta un copilas sa vina cu bine pe lume

Ma numesc Daniela si vreau sa va impartasesc minunea pe care Sf. Nectarie a savarsit-o in viata mea. In martie 2012 mi-am dat seama ca sunt insarcinata dupa multi ani de asteptari (12 ani) si multe tratamente la care am renuntat (pentru ca din punct de vedere medical eram perfecti sanatosi iar tratamentele nu aveau efectul dorit, ci din contra producea si mai mult stres) lasandu-ne in voia lui Dumnezeu sa aduca si in viata noastra o minune. Am facut un test de sarcina care mi-a confirmat ceea ce eu banuiam . Aveam totusi o frica interioara si ma rugam ca pruncul care incepea sa se formeze, sa fie sanatos si bine asezat in pantecele meu. Aceasta frica a venit ca urmare a faptului ca , cu un an in urma am pierdut o sarcina care s-a oprit din evolutie . Sarcina ce mi-a bucurat sufletul era foarte mica (4 saptamani) si am hotarat sa mai astept 2 saptamani dupa care sa merg la medic la un consult . Asa incat am inceput sa ma rog parintelui sa ma ajute si sa aibe grija de sufletul care se dezvolta in interiorul meu . Intr-o seara dupa ce am citit acatistul Sf. Nectarie am mers la culcare si dupa o ora m-am trezit din somn transpirata din cap pana in picioare si cu niste dureri ingrozitoare de burta. De asemenea, aveam senzatia ca se muta ceva in corpul meu dintr-o parte in alta si ca se indeparteaza instrumente din corpul meu (traire pe care am simtit-o cu un an in urma cand mi s-a facut un chiuretaj dupa ce sarcina s-a oprit din evolutie). M-am mai framantat ceva timp in pat dupa care am adormit si m–am trezit dimineata fara nici cea mai mica urma de durere . Am stat si m-am gandit la cele intamplate si mi-am dat seama ca in acea noapte Sfantul mi-a ascultat rugaciunea si m-a operat asezand pruncul ce se forma la loc sigur . In luna mai am reusit sa ajung sa ma inchin la moastele Sf. Nectarie la Manastirea Radu Voda, iar cand am ajuns in fata raclei cu moastele Sfantului pentru ai multumi ca are grija de mine si de pruncul meu m-a podidit plansul si nu m-am putut opri fiind cuprinsa de stare o de eliberare interioara, plecand de acolo cu o liniste sufleteasca care m-a insotit pe tot parcursul sarcinii. In lunile ce au urmat, sarcina s-a desfasurat fara probleme si pe 13 noiembrie am adus pe lume o fetita careia am hotarat sa ii punem numele Irina , care inseamna pace dupa mi-a spus parintele duhovnic. Dupa ce mi s-au intamplat cele relatate mai sus am promis ca voi povesti toate acestea pentru a fi relatate in cartile care se scriu despre Minunile Sf. Nectarie , carti din care si eu mi-am hranit sufletul atat de tulburat si de incercat.

Un comentariu:

  1. FOARTE IMPORTANT

    Implementarea şi pericolele implanturilor CIP RFID 666 in SUA

    http://blog-crestin-ortodox.blogspot.ro/2012/01/implementarea-si-pericolele.html

    Acea lege din SUA despre IMPLANTAREA CU CIP RFID IN MANA
    H.R. 3200 stiu ca nu a fost aprobata, dar a fost aprobata legea H.R. 3962 RFID CHIP IMPLANTATION 111_ahcaa si este aceaia lege de sus dar redactata in alt fel, aceasta lege H.R. 3962 trebuie sa intre in vigoare din MARTIE 2013 pentru cei care doresc sa beneficieze de sistemul de sanatate din SUA si de asemena cere IMPANTAREA DE CIP RFID celor ce doresc sa beneficieze de servicile medicale din SUA,
    precum zice in SFANTA SCRIPTURA la APOCALIPSA 13:17-18.

    17. Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei.
    18. Aici este înţelepciunea. Cine are pricepere să socotească numărul fiarei; căci este număr de om. Şi numărul ei este şase sute şaizeci şi şase.

    VA ROG CERCETATI MAI MULT; CACI ESTE GRAV.

    RăspundețiȘtergere