marți, 23 octombrie 2012

Sfantul Nectarie- ocrotitorul familiei noastre

Multumim din suflet Sfantului Nectarie pentru linistea sufleteasca ce ne-a daruit-o, pentru ajutorul dat intr-un moment dificil din viata noastra de parinti si pentru edificarea diagnosticelor puse de un doctor inconstient din provincie.   Cu ajutorul credintei in Dumnezeu si in sfinti am reusit sa ne clarificam intr-o problema de sanatate a fiului nostru, Stefan, in varsta de 4 ani si 9 luni, care in urma unui C.T. a fost diagnosticat cu mai multe afectiuni neurologice ce ar fi necesitat interventie chirurgicala. La sosirea noastra in Bucuresti, primul popas l-am facut la Manastirea Radu Voda, la moastele Sfantului Nectarie, unde ne-am rugat pentru sanatatea copiilor. Sfantul Nectarie m-a ajutat sa trec cu calm peste asa un soc emotional si m-a intarit sa lupt si sa merg mai departe. Dupa ce i-am facut o slujba pentru sanatate, am primit de la preot o sticluta cu ulei sfintit de la candela ce arde deasupra raclei, cu care l-am uns pe Stefan zilnic, in semnul crucii, in zona afectata. Tot din acea zi am inceput sa citesc si Acatistul Sfantului Nectarie Taumaturgul de la Eghina. Vreau sa va spun ca ajutorul din partea Sfantului Nectarie nu a incetat sa apara nici in cazul nostru; incepand de a doua zi, cand ar fi trebuit sa ne internam pentru investigatii la un spital din Bucuresti si nu a mai fost nevoie deoarece din punct de vedere neurologic copilul era foarte bine, iar medicii deja suspectau niste erori medicale. Primul lucru pe care l-am facut la plecarea din spital, ne-am reintors la Manastirea Radu Voda pentru multumiri. In ziua urmatoare am efectuat RMN-ul cu sedare la un centru privat si totul a decurs bine. Tot Sfantul Nectarie a grabit sosirea rezultatului care ar fi trebuit primit in 14 zile, l-am primit in 3 zile. Rezultatul a fost bun, deoarece multe din diagnosticele date in provincie nu s-au mai confirmat, existand totusi o problema congenitala, un chist asimtomatic, care nu ne dadea liniste. Am primit de la o prietena, cu care nu mai vorbisem de ceva timp, numarul de telefon al celui mai bun neurochirurg din tara si am plecat in Bucuresti pentru o interpretare a RMN-ului, rezultatul fiind favorabil atat pentru Stefan cat si pentru noi ca si parinti. Doresc sa-i multumesc cu recunostinta Sfantului Nectarie pentru tot ajutorul si toate minunile pe care le-a savarsit in 20 de zile cu Stefan si cu noi, intr-un moment disperat din viata noastra.    Stefan a constientizat ajutorul lui Dumnezeu si al Sfantului Nectarie si le multumeste zilnic pentru ca este sanatos. Multumim din suflet Sfantului Nectarie, Maicii Domnului, Sfintei Paraschiva, Bunului Dumnezeu si tuturor sfintilor care ne sunt aproape zi de zi. Ma bucura enorm relatia speciala pe care o are copilul meu de numai 5 ani si 3 luni cu Sfantul Nectarie, asta dupa ce a trecut prin numeroase investigatii, dar cu ajutorul Sfantului acum e bine. Dupa acel moment critic din viata noastra de parinti si a lui de copil, Stefan a inceput sa colectioneze de la toate bisericile si manastirile obiecte religioase: "mir, carticicele de rugaciuni si icoane". Seara construieste din cuburi ¨Casa Sfantului Nectarie", sunt foarte frumoase bisericile, cu adevarate curti interioare. In momentul in care intra intr-un magazin bisericesc, zareste icoanele cu Sfantul Nectarie de la usa si le doreste cu disperare. De curand a facut cadou preotului de la biserica de care apartinem o icoana cu Sfantul Nectarie. Sunt mandra de un astfel de copil, este un copil special si ce ma bucura enorm este ca ii impregneaza si baiatului mai mic spiritul bisericesc. Ma rog sfantului ca la urmatorul RMN sa nu-i mai iasa ca si diagnostic acel chist, sa se resoarba, sa avem continuitate la serviciu si sa ne ajute si pe noi sa ajungem la casa lui in Aegina.    Asa sa ne ajute Dumnezeu!(Madalina Bucsa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu