joi, 22 septembrie 2011

Ajutor de la Sfântul Nectarie



Buna ziua!
Numele meu este Maria Udrea si am 33 de ani. Pe 16 august am nascut un baietel sanatos beneficiind si eu de ajutorul sfantului, in travaliu, mai ales.

De Sfantul Nectarie am auzit din vremea studentiei in Bucuresti. Stiam ca este ajutor pentru bolnavi, dar ca este alaturi de mamele insarcinate, nu (spre rusinea mea nu ii citisem acatistul niciodata sau nu am bagat de seama din dezinteres). Fiind insarcinata, un elev s-a gandit ca as avea nevoie de mila sfantului si mi-a daruit cartea "Sfantul Nectarie- Minuni in Romania". Am citit-o cu mare bucurie si m-am minunat de cate minuni a facut sfantul la noi in tara. Ma speria tare mult nasterea copilului nostru, dar am sperat ca Sfantul Nectarie isi va aduce aminte si de mine.
Ori de cate ori puteam citeam acatistul, incat sotul meu se mira cat de des o faceam- mentionez ca el nu este obisnuit sa ma vada rugandu-ma, nefiind crestin practicant. Speram ca pruncul din pantece sa se nasca dupa 15 august, nu in Postul Sfintei Marii- un moft de al meu. Si Dumnezeu mi-a indeplinit dorinta. In ziua de Sf. Marie am inceput sa am dureri,altfel pana atunci. Mai avusesem doua alarme false si nu stiam ce se intampla sigur. Erau contractii care s-au intensificat si repetat mai des dupa 1a.m. -16 august. La 3.30 am plecat la spital. Doctora, pentru ca nu aveam dilatare ci numai contractii, s-a culcat linistita crezand ca va dura. Asa ca de la 4 pana la 8 a durat tot travaliul, iar de la 8 pana la 8.30 a avut loc nasterea propriu-zisa. In durerile nasterii l-am strigat pe sfantul crezand ca nu face nimic sa ma ajute, dar si pe Maica Domnului, ca mama a orfanilor. Cand totul s-a terminat si afland cat de mult s-au chinuit celelalte mamici mi-am dat seama de ajutorul primit si am crezut-o pe doamna doctor care mi-a zis ca:" avand in vedere varsta, esti la prima nastere, precum si faptul ca nu aveai dilatare cand ai ajuns, credeam ca vei naste mult mai tarziu".
Ii multumesc Sfantului Nectarie ca m-a ajutat si sper sa nu se fi suparat ca va scriu asa de tarziu si il rog sa ma ajute in continuare deoarece an fost diagnosticata cu inceput de mastita si daca nu raspunde la antibiotic trebuie sa ma operez. Nu vreau sa plec de langa micut si nici sa am iar experienta spitalului. Acum sotul meu imi spune sa citesc acatistul sfantului pentru a ma ajuta iar deoarece si el e constient ca l-am avut alaturi pe sfantul in momentul nasterii.
Puteti folosi cum doriti cele ce v-am povestit.
Cu respect, Maria Udrea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu